Actie 3: Plan van aanpak

4.1 Planning

Zoals beschreven ben ik momenteel veel bezig met mijn klant NLFun B.V.

Hier ben ik de afgelopen maanden een beetje de planning voor kwijtgeraakt omdat er zo veel moest gebeuren. Daarom zal er een planning worden gemaakt voor het komende half jaar, waarbij per maand een to-do lijst gemaakt zal worden met daarop de focus op het grote geheel.

Door het maken van deze planning zal ik meer inzicht krijgen in wat er allemaal gedaan moet worden, en wat dan ook de status hiervan is. Zo heb ik op één plek staan wat er moet gebeuren en hoeveel tijd ik hier ongeveer voor kwijt zal zijn. Dit is ook fijn als ik kijk naar een stukje time-management.

4.2 Uitvoering

4.3 Conclusie & Reflectie

Vooral vond ik het overweldigend om dit te schrijven. Er komt een hele lijst met dingen die je nog moet gaan doen op. Ik raakte hier in het begin enorm van in de stress.

Toch heb ik dit redelijk van me af kunnen laten glijden, ik weet dat er een hoop te doen is, en dat ik ook de tijd krijg om het allemaal op mijn gemak uit te werken.

Nu, een paar weken later, kijk ik terug naar de opzet van deze onderwerpen en krijg ik juist een heel rustig gevoel over me heen. Ik weet nu waar ik kan beginnen, en dat is precies wat ik wilde bereiken.

Achteraf gezien had ik dit eigenlijk veel eerder moeten maken. Dit zorgt (ook richting de klant) voor meer overzichtelijkheid. 

-
.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin